Have a Bell-fit

Jag har inget liv, men det betyder inte att jag har tid för det!

flumma mig!!!

Publicerad 2010-03-23 15:46:03 i Allmänt

Sitter i skolan efter världens flummigaste redovisningslektion. Citerar Emilia Persson som ska redovisa om att man vill bli entreprenör:
" Alltså...(skratt) om en människa brinner....alltså brinner för (skratt skratt skratt) entreprenörskap...(alla andra skrattar) ne men asså...den här..brinnande människan ( SKRATT) om du vill bli entreprenör...o du vill det..så är du det...om du vill...(skrattttttt) ne gud det här e jätteflummigt men skitsamma, iallafall "
Älskar min klass, kan förgylla hela min regniga dag och omvända den till en solig eftermiddag trots hemskheterna över min egna presentation där mina händer skakade så mycket att jag nästan tappade papprena i golvet och sa ordet " så eh så eh" ungefär en miljon gånger.
Två dagar kvar till tentan, råplugg, men först kanske en lunch på Paganini me tjejerna??
Xoxo

Kommentarer

Postat av: C.LO

Publicerad 2010-03-23 16:15:07

tjaaa1!

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-23 23:26:02

tja cillan min!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bells

Jag lever inte ett intressant liv för den som kanske lever det, men gör mitt bästa för att den som läser om det iallafall blir lite manipulerad..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela