Have a Bell-fit

Jag har inget liv, men det betyder inte att jag har tid för det!

better and better....

Publicerad 2012-08-06 17:48:13 i Allmänt

Började med beslutet att baka  mina första blåbärsmuffins (som blev jättegoda). När jag håller på att hälla för mkt smet i en av muffinsformerna, ringer min telefon. Maria från CPM erbjuder mig en anställning som Merchandiser för L'Oréal/ Maybelline! Woho! en timme senare dyker pappa in och säger: Nu har jag fått igång din bil, besiktad, skattad and ready to be used! Double-woho! 
Nästa kväll spenderas på viskan med underbara nanny som jag inte träffat på evigheter, förutom när jag unnar mig spice n rice-mat. En resa till london planeras snabbt, älskar att återuppta förlorad kontakt med älskade vänner. 
Nästa dag, alltså igår, åker jag in till gbg och träffar mina kusiner på besök från libanon och min lilla älskling hadi-plutt <3 vi åker upp allihop (med båt!! woho) och spenderar en underbar solig dag på saltholem och styrsö, fiskar krabbor som vi slänger tillbaka efter lite tjejiga panik-skrik och äter glass. 
Det har varit en jättebra vecka och den kommer nog bli bättre med min kommande anställning, Laylet al Qadr-kvällar, eid al futr, och massa träffar med mina underbara vänner. 
det där e mina mufffins o det här e min krabba....söt va..i named him, sebastian the green
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bells

Jag lever inte ett intressant liv för den som kanske lever det, men gör mitt bästa för att den som läser om det iallafall blir lite manipulerad..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela