Have a Bell-fit

Jag har inget liv, men det betyder inte att jag har tid för det!

ramadan kareem

Publicerad 2012-07-22 00:09:05 i Allmänt

mm visst ett inlägg varje dag, aja im trying. nu e d ramadan, ska fasta imorron, 21 timmar utan mat o vatten, kan någon förklara för mig varför jag e lycklig över detta ? träffade mina kusiner från libanon idag, älskar när släkten kommer till sverige <3. firade älskade hadi idag och blev överlycklig över att han älskade min musse pigg present.

smetat på min xlash nu ( som btw inte funkar nåt vidare än så länge), o ska försöka sova före kl 1 för första gången på 4 månader......look at me , i'm healthy....
god natt
..... saknar alldeles för mkt

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bells

Jag lever inte ett intressant liv för den som kanske lever det, men gör mitt bästa för att den som läser om det iallafall blir lite manipulerad..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela