Have a Bell-fit

Jag har inget liv, men det betyder inte att jag har tid för det!

Last chance

Publicerad 2012-08-11 18:47:44 i 0

Sitter hos syrran och väntar på att bege oss av mot moskén och sista laylat al qadr. Tycker synd om alla som ännu inte förstått det underbara med dessa kvällar och vilken chans det är att få allt man önskar sig . Alla böner hörs de här kvällarna , självaste änglarna är nedsända enbart för detta syfte. Men jag själv förstod inte innebörden av allt förrän i år. Antar att det tar sin tid för alla . Men varför har jag en sån känsla att det inte finns många chanser kvar. Snart är det för sent.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bells

Jag lever inte ett intressant liv för den som kanske lever det, men gör mitt bästa för att den som läser om det iallafall blir lite manipulerad..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela