Have a Bell-fit

Jag har inget liv, men det betyder inte att jag har tid för det!

fågel som kvittrar eller insänt tortyrredskap från helvettet!!!!???

Publicerad 2010-03-24 00:03:20 i Allmänt

I don't sleep enough because I stay up late for no reason
Suttit i vad som tycks vara oändliga timmar och pressat in Ekonomistyrning i hjärnan i alla små utrymmen jag kan hitta...fyfan vilken lång kväll ...jag trodde dygnet hade blivit kortare efter jordaxelns rubbning men det är nog bara kortare när jag försöker hinna i tid till ett möte...
som om det faktum att jag ska behöva råplugga istället för att koncentrera mig på vad jag behöver ha me mig till stockholm inte va nog, har en fågeljävelsirriterande helvettesfä flygit runt runt min lilla stuga sen klockan åtta och låtit som att den försöker förmedla alla världens plågor på fågelspråk till mig utan att ta en enda andningspaus....jag brukar inte ens kunna skada en liten spindel utan att få skuldkänslor men detta lilla kvitterfanskapet skulle jag gärna skjuta ihjäl utan att blinka och sedan äta godis direkt efteråt...
ska jag sova nu eller fortsätta plåga mig själv en timme till?
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bells

Jag lever inte ett intressant liv för den som kanske lever det, men gör mitt bästa för att den som läser om det iallafall blir lite manipulerad..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela