Have a Bell-fit

Jag har inget liv, men det betyder inte att jag har tid för det!

Full Vecka - if u tickle my feet i'm not responsible for what happens to ur face!

Publicerad 2010-03-22 22:34:14 i Allmänt

Big surprise, jag är inte en aktiv bloggare som uppdaterar varannan kvart...som tur är har jag ännu inte gjort det till mitt primärmål i livet att bli nästa blondinbella eller kenza...
som världens mest oorganiserade och desorienterade människa har jag lite panik över min vecka...ca en månad sen tänkte jag: nåja tentan den 26 mars kan man ju lugnt vänta med...här är jag två dagar innan tentan o har inte ens öppnat boken ...
utöver tentaångest, har jag gymångest...joinade gymet för ett par veckor sen men har endast varit där ett par gånger vilket starkt märks på min urusla kondition...
en til ångestvariant kallas stockholmsångesten, har inte packat till på fredag, vet inte vilken tid jag ska åka har inte bokat biljetten till resan har inte bokat biljett till konserten jag ska gå på i sthlm, vet inte va jag ska ha med mig och behöver fler nya skor....har bara köpt tre par denna veckan...plus ett par till underbara mamma på libanesmorsdag igår! <3...
ångest är inte roligt...men längtar ändå till fredag och stockholm då jag får träffa underbara syrran Heben o vi ska ha the best time since london 2008!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bells

Jag lever inte ett intressant liv för den som kanske lever det, men gör mitt bästa för att den som läser om det iallafall blir lite manipulerad..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela