Have a Bell-fit

Jag har inget liv, men det betyder inte att jag har tid för det!

Stockholm - love the city...med betoning på CITY!!!!

Publicerad 2010-03-31 22:49:35 i Allmänt

I have no idea what you just said so I'm just gonna say yeah" and smile =)
Va faaaan!!
ok , har suttit i tio minuter o inte vetat hur jag ska börja mitt inlägg o skrivit o suddat o skrivit o suddat till slut fick jag ju liksom bara välja nåt..
Stockholm va underbart! Älskar staden...har haft negativa upplevelser gällande invånarna men man ska inte dra alla över en kant har jag visst fått höra så jag drar bara några över en kant ...eller helst vill man ju bara knuffa dom över kanten....
Redan första da'n blev det fin middag på Entré med en helt underbar service där man knappt fick be om vatten utan att få ett himlande med ögonen från servitören...lovely...
fortsatte med efterlängtad biovisit och "alice i underlandet" i 3d... fick dock ont i ögonen o va tvungen att ta av dom j*vla svarta brillorna en gång i kvarten...bra film, lite utdragen men har också sett historien utspelas i många versioner nu...
nästa dag va d slöande, promenad till bibiloteket där man fick skäll (två gånger) för att ha pratat för högt...jag e arab , get over it...förfestande innan konserten va hemma hos frasse tillsammans med ett underbart gäng MKV:are innan man fick rusa till Globen en kvart sent till Hoffmaestro! Great konsert , underbart sällskap, mycket dansande springande (?) och hoppande tills man bara ville spy av vattenbrist.
sista dagen förgylldes med underbar shopping <3<3<3<3, söndagslunch på Jensen´s , promenad på gamla stan och avslutning med glass o våffla på Ben n Jerry´s .
Overall en perfekt helg! Älskar dej syrran min!
ska nog gå o sova nu då jag inte har sovit på ca tre dygn vilket resulterade i kollaps på gympasset idag...gått som i en dimma i flera dagar ...usch usch..
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bells

Jag lever inte ett intressant liv för den som kanske lever det, men gör mitt bästa för att den som läser om det iallafall blir lite manipulerad..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela