Have a Bell-fit

Jag har inget liv, men det betyder inte att jag har tid för det!

this is me....and thats me too...

Publicerad 2012-08-22 22:27:01 i Allmänt

Tillbaka efter ett litet uppehåll, men det har varit så stressigt med nya jobbet. merchandiser för l'oreal och maybelline, hur kul som helst men jäkligt stressigt. 
Har hittat världens finaste jacka, Kenza 10, ...tyvärr kan jag just nu bara drömma om den, men sanrt ska den bli min...
 
Går omkring och lever mitt liv varje dag, jobbar, skrattar röker vattenpipa, träffar vänner...men mitt hjärta slår bara ett enda namn och mina ögon ser bara ett enda ansikte dag in dag ut, natt in natt ut, dröm in dröm ut....snälla Allah hjälp mig!
vet inte längre om jag bara spelar, eller om jag blivit två helt olika personer samtidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bells

Jag lever inte ett intressant liv för den som kanske lever det, men gör mitt bästa för att den som läser om det iallafall blir lite manipulerad..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela