Have a Bell-fit

Jag har inget liv, men det betyder inte att jag har tid för det!

Oreligiös på helt nya nivåer

Publicerad 2012-11-23 05:49:09 i Allmänt

Brukar alltid titta in hos Lucy i Bagorama när jag e ute på shoppingtur (vilket betyder att jag ser Lucy ganska ofta). Dock har vi aldrig haft en liknande konversation
 
Lucy: Asså jag e så sjukt taggad!
 
Jag: Varför?
 
Lucy: Jag och R ska till Swedish House Maffia imorgon!
 
Jag: Asså, Va e d för nåt egentligen?
 
Lucy: (uppspärrade ögon) Va??
 
Jag: Ja, jag hör om det hela tiden, va e d för nåt?
 
Lucy: (tittar med ännu mer uppsärrade ögon på sin medarbetare för att kontrollera att hon hört rätt och får detta bekräftat av medarbetares försök att hålla sig för skratt) Skojjar du med mig???
 
Jag: Men vad!!!
 
Lucy: Asså, hur kan du inte veta vad Swedish House Maffia är!
 
Jag: Ja, Vadådå?
 
Lucy: (lätt småskrikande) Det är som att säga att du inte vet vem Jesus är!!!
 
Jag: Va??
 
Lucy: Ja, att inte veta vad Swedish House Maffia är , är som att säga att man aldrig hört talas om Jesus!
 
Jag: DET ÄR VÄL ÄNDÅ INTE SAMMA SAK!!! (lugnar mej en smula) Vad gör man på Swedish House Maffia då, är det typ en konsert?
 
Lucy: Asså , det är sjukt bra musik! Det är tre Dj:s som spelar....Kända dj:s!!
 
Jag: Vadå, så man står bara och lyssnar på dom när dom spelar?
 
Lucy: Ja!!!!! Men asså, det går inte att beskriva!
 
Släkting till Lucy kommer in och alla hälsar.
 
Jag: Lucy sa precis att hon ska på Swedish House Maffia..
 
Lucy: BELLA VET INTE VEM JESUS ÄR!
 
 
 
Suck....
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-02-15 13:21:29

Haahahahahhaha så bra!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bells

Jag lever inte ett intressant liv för den som kanske lever det, men gör mitt bästa för att den som läser om det iallafall blir lite manipulerad..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela