Have a Bell-fit

Jag har inget liv, men det betyder inte att jag har tid för det!

New obsession

Publicerad 2012-11-12 17:13:05 i

Usch vad dålig jag e på att blogga. Inte för att jag har så många följare men ändå... Har fått en ny besatthet, den där jäkla twitterfågeln! E inne och uppdaterar en gång i kvarten och jag satt och tänkte : varför bloggar jag inte lika lätt som twittrar? Jo för twitter finns i telefonen , försökte jag försvara mig själv. Ja men du har ju blogg.se på telefonen också? Gav jag tillbaka! Boom! I win! Så här är jag , bloggar vis telefonen, men bloggar ändå OM twitter. Märkte till och med att jag skrev följare inte läsare innan ... Det heter läsare när det gäller blogg Bella. Följare gäller twitter. Obsessed much? Har även en favorit jag följer på twitter , KKAIThani , kan läsa hans twittrar dag och natt och skrattar lika mkt varje gång. Älskar även att Kenza favoritmarkerade min tweet. I feel alive!! Muahaha!!! ........ok I'll shut up now.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bells

Jag lever inte ett intressant liv för den som kanske lever det, men gör mitt bästa för att den som läser om det iallafall blir lite manipulerad..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela