Have a Bell-fit

Jag har inget liv, men det betyder inte att jag har tid för det!

Produkt-recensioner

Publicerad 2013-03-10 15:48:00 i Allmänt

Hej på väldigt längesen !
 
Jag har börjat använda olika skönhetsprodukter och bestämt mig för att recensera dom, då andras recensioner har hjälpt mig mycket. Vill även tillägga att om ni läser min blogg och skulle vilja att jag recencerar en viss produkt ni vill testa och undrar över så är det bara att be mig, då springer jag ut och köper och testar och recenserar och sen går jag och lägger mig. Brukar ge ärliga, rättvisa och detaljerade åsikter om produkterna jag använder som beskriver den ganska övergripligt. 
 
The Body Shop Sink In Moisture Mask   

Nja...Var för det första beredd på att den bränner som Häl-vette, vet inte om det beror på att man är väldigt torr. den brände mycket mer andra gången och sen mycket mindre tredje gången, men fortsätter använda den, för jag gillar hur den faktiskt *sinks in * i huden som den lovar, dock vet jag inte hur mkt bättre min hud blivit. 

Ricinolja i håret

Blä...var det bara jag som tappade jättemycket hår av den? vet inte vad jag gjort för fel då alla tycker den funkar och är underbar och *wow mitt hår växte 5 meter på 17 sekunder*, medan jag tappade stora slingor av håret när jag gnidit in den i hårbotten och lämnat den en halvtimme och sedan sköljt ur med schampo och balsam. Kan det vara att mina dåvarande schampon inte var bra? har bytt schampo nu, kanske ska våga testa igen , men hittills, nej jag ville bara gråta...
 
Respons hårinpackning pärlemor och kärsbär
 
Aww...va söt den är...rosa och allt. Den luktar underbart och man får faktiskt mycket mjukare hår och det bästa var att jag råkade hitta den på ÖoB för typ 30 kr så den är värd att testa. man luktar så gott i håret efteråt. Den är inte precis lika lyxig som GHDs gamla hårinpackning som jag älskade och som slutat tillverkas.
Men den e väldigt bra.
 
Chanel lift eye cream
 
hmm...Har bara använt den ett par dagar men en liten skillnad har jag allt sett. fick ett prov på den så jag vet inte vad den kostar men jag ville prova den för mina påsar under ögonen och den funkade faktiskt lite...den är nog av dyrare slaget men påsar under ögon är hemskt och det är värt det om den funkar. ska testa den en vecka till. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bells

Jag lever inte ett intressant liv för den som kanske lever det, men gör mitt bästa för att den som läser om det iallafall blir lite manipulerad..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela