Have a Bell-fit

Jag har inget liv, men det betyder inte att jag har tid för det!

Förändra ditt liv - skaffa vänner

Publicerad 2012-11-18 19:15:53 i

Att träffa vänner man inte sett på länge måste vara något av det mest befriande som finns. Efter bara en enkel fika me min vackra eliane känner man att livet fått lite kaneldoft iallafall. Det gör då himla mycket att bara sitta och prata vad man känner och minnas gamla tider . Har nog inte träffat nån av mina älsklingar sen examen men det ska det bli ändring på.
Sitter nu i en överfylld moské och väntar på föreläsning för fjärde dagen i ashura . Ya Hossein!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bells

Jag lever inte ett intressant liv för den som kanske lever det, men gör mitt bästa för att den som läser om det iallafall blir lite manipulerad..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela