Have a Bell-fit

Jag har inget liv, men det betyder inte att jag har tid för det!

Mina får krockar med staketet!

Publicerad 2010-04-07 02:41:58 i Allmänt

When I can't fall asleep, I start counting hours I have left before I have to wake up




Möte klockan 9 (tack så mycket, fest-komittén) o jag kan inte sova. Igår hann solen gå ner och upp igen innan jag somnade klockan 6 på morgonen....klockan är nu 2 och jag har inte en tanke på att somna. sitter däremot och räknar hur många timmar jag får sova för varje timme som går ifall jag ska vakna klockan 8...
Och jag vill tacka idioten som kom på tricket med att räkna får. Jag har fått mig själv att skratta tusen gånger när jag försökt räkna, men mina får ( som btw är små, tecknade ulliga får som är skelögda) börjar, istället för att hoppa över staketet, krocka rakt in i det, sedan ligger han bara där på marken och ser dum ut, sen kommer nästa får och snubblar på det som redan ligger på marken, Till slut ligger det ca 10 får i en hög vid staketet och jag brister ut i gapskratt...men somna gör jag inte =)
nu ska jag nog fixa nåt att äta och kolla på lite vänner-avsnitt tills jag börjar dåsa.
Til next time, don't miss me too much
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bells

Jag lever inte ett intressant liv för den som kanske lever det, men gör mitt bästa för att den som läser om det iallafall blir lite manipulerad..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela