Have a Bell-fit

Jag har inget liv, men det betyder inte att jag har tid för det!

saknar min mami

Publicerad 2010-04-20 00:23:17 i Allmänt

"Mom, make me some food?"
"Get it yourself."
"Nevermind, I'm not hungry."


tänk om jag hade åkt med min mamma till libanon för en vecka sedan..inte bara hade jag fått se min kusins bröllop, men jag hade fått nöjet att bli fast där pga force majeure .....ashäftigt...neee..istället fastnat min mamma där en extra vecka =( jag me vill då....vill ha alla mina presenter också hihi..
känns lite mysko att inte ha en mamma som ringer til en ca trettioelva gånger om kvarten, men mami e ju mami no matter what..skönt att bara få höra hennes röst...men på måndag kommer hon tillbaka iallafall då ska jag vara på flygplatsen o smyga mig in i bagagehämtningen förbi tullen som jag gjorde sist....d va bara o ducka...kan vara bra o vara liten o kort ibland trots alla pikar man kan få....

vulkanutbrott....jag misstänkte nästan att d skulle hända...d va ju liksom ganska obvious...2012 snart...jordens undergång måste ju börja på nåt sätt..might as well be on island..jag menar vem fan bryr sig om island?? d ba ligger däruppe och folk kommer aldrig ihåg d förrän man börjar snacka om en gejser ( som man typ gör när man ska prata om Uncle Ben's första boil-in-bag risreklam )...
Ne jag vet inte ...
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bells

Jag lever inte ett intressant liv för den som kanske lever det, men gör mitt bästa för att den som läser om det iallafall blir lite manipulerad..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela